Thursday, March 11, 2010

Pernikahan dan Outdoor Ila

Salam,

Hampir 3 hari saya dan photographer berkampung di rumah Ila untuk majlis pernikahan, outdoor dan persandingannya bermula pada 4,5 sehingga 6 MARCH 2010. Alhamdulillah, akhirnya selesai jugak segala kerja kami dan diharapkan pihak Ila dan suami berpuas hati dengan hasil kerja kami berdua. Layanan baik Ila, suami dan keluarga sangat-sangat lah dihargai.

PERNIKAHAN

OUTDOOR PHOTOSHOOT

Untuk sessi outdoor, Ila telah memilih kebaya bewarna pink/belacan yang cantik sangat-sangat warnanya untuk digayakan sepanjang photoshoot. Kali ni saya pun turut sama turun padang menyertai aktivti outdoor untuk memastikan mekap Ila tidak terjejas akibat cuaca yang terlalu panas sekarang. Sekurang-kurangnya dapatlah saya touch-up balik mekap Ila yang cracked dan luntur sepanjang sessi outdoor diadakan.

progress menyiapkan pengantin lelaki
Dan untuk gambar persandingan akan di upload kemudian sebab mostly gambar-gambar mekap Ila nih, cik andam ambil daripada official photographer Ila. So cik andam kena tunggu photographer upload dulu la ye. Kalo tak nanti dikata lawan tokei la pulak. (^^,)

No comments: