Thursday, December 2, 2010

Makluman Kepada Peserta Bengkel Solekan 1 dan 2


Di maklumkan bahawa lokasi asal Bengkel Solekan 1 dan 2 telah ditukar ke Mayang Sari Resort, Dungun pada tarikh dan waktu yang sama sebagaimana telah ditetapkan. Cik Andam bukan suka-suka hati tukar tempat ye sayang-sayang semua tetapi perubahan terpaksa dilakukan atas sebab-sebab yang tak dapat nak dielakkan. Insyallah, kelas-kelas yang seterusnya juga akan diadakan di sini juga. So kepada peserta yang telah pun booking, korang dah boleh mula buat pembayaran deposit ke akaun CIMB 13040076822527- Noraslina Nawi. Jangan lupa inform cik andam once korang dah bank in okey! Penting tu. Kalau ada apa-apa nak tanya atau tak paham, jangan malu-malu nak sms atau pm ke inbox FB. Kepada sesape yang still lagi berminat nak join, masih belum terlambat, sms cik andam di 013-9525876 (Yna). Tinggal beberapa kekosongan je lagi, so sape cepat dia dapat!!!

nota untuk peserta: peserta hanya perlu bawa cermin muka, mekap remover/minyak baby dan juga kamera untuk kegunaan masing-masing.  Peralatan mekap akan disediakan tapi sekiranya korang nak bawak mekap masing-masing jugak pun takpe. Lagi banyak lagi bagus. Hehe.  Dan....

Peserta sangat dialu alukan datang dengan bertemakan outfit/tudung merah ye. Merah sikit-sikit pun takpe, janji ada merah okey.

No comments: